استراتژی محتوا در بازاریابی اینترنتی

استراتژی محتوا،قسمت  مهمی در بازاریابی اینترنتی می باشد؛ و ضعیف بودن استراتژی محتوا در بازاریابی اینترنتی و نداشتن عملکرد خوب منجر به این می شود که  نتیجه مطلوبی را مشاهده نکنید .

استراتژی محتوا در بازاریابی اینترنتی

در زیر به استراتژی محتوا در بازاریابی اینترنتی اشاره شده است:

منابع گوناگون محتوا

به منظور معرفی کسب و کارتان باید حداقل دارای یک سایت رسمی،یا یک صفحه رسمی در فیس بوک یا توییتر باشید. وب سایت شما باید صفحه ای حاوی اطلاعاتی درباره نوع کسب و کار و خدماتتان داشته باشد و آن را توصیف کند. این کار محتوا و برند شما را بهتر معرفی می کند و بازاریابی اینترنتی می شود .

کاربران و مشتریان وب سایت

 ابتدا باید کاربران و مخاطبان خود را بشناسید که در چه رده سنی هستند و انتظارشان از کسب و کار شما چیست. سپس باید با استفاده از این شناخت و اطلاعات، محتوای خود را انتشار دهید تا در اختیار آنها قرار گیرد. متناسب بودن محتوا با نیاز کاربران و بازدیدکنندگان باعث می شود که آنها از اطلاعات موجود در وب سایت شما راضی باشند و دوباره برای بازدید به سایت شما بیایند.

برنامه  دقیق و منظم

 محتوای سایت خود را به صورت دقیق و منظم بروز رسانی کنید. محتوا و درون مایه ی قدیمی و تاریخ گذشته به درد هیچ مخاطب و کاربری نمی خورد و اگر این محتوای قدیمی، تا مدتی بروز رسانی نشود مخاطب و بازدید کننده را از  وب سایت شما دور می کند و امکان دارد دیگر به سایت شما باز نگردد. مطالب سایت شما باید به روز بوده و به طور منظم بارگذاری شود تا هم موتورهای جستجو و هم بازدیدکنندگان بدانند که مطالب مفید و با ارزشی برای ارائه دادن در اختیار دارید، که در نهایت باعث افزایش رتبه و امتیاز وب سایت می شود. این استراتژی بازاریابی اینترنتی، در بهینه سازی وب سایت تأثیر زیادی دارد.

چه نوع محتوایی را ارائه دهیم؟

در نظر داشته باشید چه  نوع محتوایی در چه مکانی باید استفاده شود؟

به عنوان نمونه، سایت درباره چیست؟ یا خدمات شما در چه موردی است؟

به عنوان مثال، اگر شما محصولات و خدمات تازه ای را وارد سایت خود می کنید باید اطلاعاتی درباره آن بنویسید که  دلیل عرضه این محصول مشخص شود، برای چه کسانی است، چگونه کار می کند و...

شما باید مشخص کنید که بروز رسانی سایت های اجتماعی و پست های فیس بوک را به چه صورت بارگذاری کنید. استراتژی محتوای شما باید این موارد را مشخص کند.

اگر محتوای شما، شامل این موارد نشود باید این موارد را به محتوای خود اضافه کنید. چون امکان دارد بازاریابی اینترنتی شما با شکست مواجه شود. با اضافه کردن این استراتژی ها در بازاریابی اینترنتی خود، ترافیک سایت و رنکینگ وب سایت خود را افزایش دهید.

 

تگ های مطلب

طراحی وب سایت حرفه ای ، طراحی وب سایت با قیمت مناسب و ارزان ، طراحی وب سایت حرفه ای با جوملا، طراحی وب سایت با قیمت مناسب ، طراحی وب سایت ارزان ، طراحی وب سایت با جوملا